Arizona, baby !*

Sara:

Ja estem a Arizona ! avui em esmorzat a Santa Fe i em rodat una secuencia allà al mig de la plaça del poble bastant xula. A cohincidit mentres rodavem que s’han posat a tocar un grup de “soldaditos” en plan orquestra amb dos majorets moguent banderes , tot plegat bastant hortera pero ens ha anat de perles pel que haviem de fer i a quedat gravat per la posteritat. Després hem anat a Alburquerque a veure el poble i ens hem quedat a dinar allà, ejem, me comprat una virgen de guadalupe!!!! visca , n’estava ple i m’he tornat boja! finalment em agafat al cotxe novament i em parat en un mític hotel de la ruta 66 que és diu “el rancho” que està ple de fotos de totes les estrelles de cine americanes i personalitats del món de la política…etc tots van passar per aquest hotel; doncs això , una flipada típica de guiris que és el que som! ara estem a punt de plegar veles en un motel dels nostres difrutant de “el momento internet”, penseu que passem 24 hores junts i que aquest moment , juntament amb el dormir son els únics moments de “independencia” ahhhhhhh ho portem bastant bé, tranquils, encarano ens em matat! jajjaja bé doncs (jo diria “bueno” pero és incorrecte) fins demà germans!!! una petonarro!!

Sergi:

Aix, cada dia estic més cansat quan és l’hora d’escriure els “deures”…

Estem a Holdbrook, Arizona…i estic molt content, ja que porto tot el dia fent fotos a gent del país. Tots, molt amablement, es presten encantats… és un gir del personatge…

Despés d’una setmana, el personatge es barreja molt amb l’actor…i la realitat amb la ficció…i, entretant, jo estic recuperant la meva antiga afició per la fotografia… (gracies a la meva cunyada, que ha cedit la seva Nikon per a la sèrie…

Avui he conegut a un Indi al que li he demanat si li podia fer una foto. M’ha cridat l’atenció que després de fer-la m’ha dit “the picture is for you, do not sell me” (la foto es per tú, no em venguis). M’ha preguntat, després, d’on era…i al dir-li d’espanya, m’ha explicat la historia de l’arribada dels colons espanyols i dels natius americans. Fent broma ha dit “Your grandfather and mine fought in the past” (els nostres avis van lluitar en en passat”… Ell estava vestit d’indi tradicional i mostrava a la gent les danses clàssiques dels antepassats…però la seva dona a la que també li he fet una foto, anava vestida contemporànea “al uso” i era india també…i li ha fet gràcia tenir la foto així que, perque li enviès…m’ha donat el seu Facebook. Indis amb Facebook, això no és com ho recordava a les pelis…jejeje

Això ja és l’oeste ! Indis i baquers, tot ple !!

Avui ens hem acomiadat de New Mexico, ja… Arizona ens dona la benvinguda… =)

Una resposta to “Arizona, baby !*”

  1. Els “baquers” són els que fabriquen les baques dels cotxes, oi?

    🙂

Deixa un comentari